Femke & René

Lieve Marlien,
Je humor, enthousiasme en talent om er iets persoonlijks van te maken maakte dat er voor ons geen twijfel was om jou als trouwambtenaar te vragen. Toen nog niet wetende dat het zo beladen zou worden. Onze ceremonie, in een periode in ons leven waarbij geluk en verdriet plots heel dicht bij elkaar bestonden en dat terwijl jij ons en onze familie/vriendenkring door en door kent. Niet makkelijk, zo bespraken wij al tijdens de intake. Maar je ging ervoor om er wat moois van te maken! Je stelde voor om direct, aan het begin van de ceremonie, een moment in te lassen om elkaar even vast te houden; even de lading eraf, dit heb je heel goed aangevoeld Marlien! Vanaf dit moment heeft de ceremonie je naam eer aan gedaan "Marlien Verbindt", het was voor ons een hele warme en mooie plechtigheid; met een lach en een traan, we hebben er een prachtige herinnering aan overgehouden!
Liefs René en Femke

Renske & Robert

Actief mooie herinneringen maken met jullie BV. Jullie gezin van voorheen één Berg en vier van t Veldjes. Vanaf nu voor altijd met dezelfde achternaam. Hoe mooi is dat!  Was een feest jullie BV te mogen verbinden in naam der wet.

Marlien begeleidde onze ceremonie met veel joie de vievre. Dankzij haar voelde we ons allemaal zo sterk verbonden met elkaar en de liefde.


Petra & Pieter

Lieve, lieve Marlien,

Wat was het een ongelooflijk fantastische dag! Mede door jou; zo warm, liefdevol en met humor. Alle gasten waren onder de indruk van de ceremonie.

Nogmaals dank!
liefs van ons


Elles & René

Lieve Marlien,

René en ik zijn op onze huwelijksreis zo aan het nagenieten van onze huwelijksceremonie Wat was het prachtig, mooi en precies zoals we gehoopt hadden. Nogmaals dank voor je mooie woorden.

Groetjes René & Elles


L & L

Lieve Marlien,

Wat zijn we blij dat jij ons hebt willen trouwen. Ondanks dat er tijdens de ceremonie wat dingen nét iets anders liepen dan gepland, zoals die windvlaag die alle papieren liet wegwaaien en de microfoon die het ineens begaf, bleef jij rustig, warm en volledig in je element.

Met alleen jouw stem als versterking (en wat improvisatie op het moment zelf) wist jij de ceremonie alsnog prachtig neer te zetten. Het maakte het moment eigenlijk alleen maar persoonlijker en onvergetelijker. Jij hebt laten zien dat het niet gaat om perfectie, maar om oprechte woorden, verbinding en gevoel – en dat is precies wat we voelden.

We hebben zó genoten van hoe jij ons verhaal vertelde: met humor, diepgang en op een manier die helemaal bij ons paste. Dank je wel voor alle moeite, aandacht en warmte. Het was, ondanks de onverwachte wendingen, een prachtig begin van ons huwelijk – en dat is voor een groot deel aan jou te danken.

Heel veel liefs,

L & L


Zillah & Emiel

Dat een serieus moment als het voltrekken van het wettelijk huwelijk ook luchtig en voorzien kan zijn van een goede portie humor, bewijst Marlien. Niet alleen wij, maar ook onze gasten kijken terug op een geweldige ceremonie, waarbij de tijdens de kennismaking besproken verhalen op een heel leuke en passende manier stuk voor stuk aan bod kwamen.


Anouk & Patrick

Nu inmiddels 7,5 week getrouwd, afgelopen weekend verhuisd en nog aan het nagenieten van onze fantastische dag. Wat hebben we genoten van je speech. Je hebt ons verhaal super vastgelegd en met veel humor dit verhaal verteld. Dankbaar voor een mooie ceremonie.


Arline & Ruben

Het blijft super als de kinderen ook meevieren! In hun beleving horen ze onlosmakelijk bij papa en mama, dus als die gaan trouwen, ja dan zij toch zeker ook! En als het feest is wordt er gedanst, toch!? Mooi Arline en Ruben, om jullie partnerschap om te mogen zetten naar een huwelijk, zodat jullie verbintenis ook in België rechtsgeldig is. Dank aan jullie trio, jullie hartelijke familie én neefjes en nichtjes! Mede door hen werd het een huwelijksvoltrekking met een gouden randje voor mij.


Tamara & Joris

Wij vonden het een heel leuk en gezellig kennismakingsgesprek.  Je gaf ons een heel prettig gevoel waardoor wij dus ook heel open konden zijn. We hebben veel positieve reacties gekregen over de ceremonie. Met het lang zullen ze leven van Youp als vrolijke afsluiting.


Vivian & Iwan

Vivian & Iwan

"Wat fijn dat je ons hebt getrouwd! We hebben je als een warme, intelligente en ontwapende persoonlijkheid ervaren. We wensen je nog veel 'trouw' plezier!"


Privacy Preference Center